MADAD - System Zarządzania Usługami Konsularnymi
MADAD to system zarządzania usługami konsularnymi przeznaczony dla obywateli Indii, umożliwiający logowanie i śledzenie skarg związanych z usługami konsularnymi oferowanymi przez indyjskie ambasady za granicą. Ministerstwo Spraw Zagranicznych (MEA) uruchomiło aplikację mobilną MADAD na platformach Android, iOS i Windows, umożliwiającą korzystanie z systemu MADAD na urządzeniach mobilnych. Aplikacja pozwala użytkownikowi zgłaszać skargi dotyczące odszkodowań, spraw sądowych, pomocy domowej, więzionych za granicą, transportu zwłok, repatriacji, zaległych wynagrodzeń, poszukiwania miejsca pobytu, sporów małżeńskich, aktów urodzenia, certyfikatów "bez obowiązku powrotu do Indii" (NORI), spraw azylowych, nadużyć wobec pracowników, problemów z agencjami rekrutacyjnymi, problemów z umowami, przemocy fizycznej, przemocy seksualnej i problemów z opiekunami.
Opinie użytkowników o MADAD
Czy próbowałeś MADAD? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!